The Guardian - UnPublished & UnCencored

Ini adalah filem terbaru yang belum saya diterbitkan lagi. Posternya dah siap. :) Lawak je ! Pelakon utamanya , awek kat bawah ni . Imej ni dari site go4celebrity.com.


Ini adalah lokasinya, disebuah lorong di celah celah bandar New York.



Ini adalah pelakon tambahannya.



Apabila digabungkan kesemua imej di atas, inilah hasilnya. Saya menghabiskan masa 5 jam untuk mempelajari dan menghasilkannya. Idea ini datang dari blog BALOOTISME.



Tutorialnya agak panjang. Saya jadikan ia ringkas dan pendek. Buat ikut cara saya. Jika ada permintaan saya akan buat. Jumpa lagi esok.
Share on Google Plus

About Pi Yan

Pemilik blog ini adalah seorang peminat kartun dan grafik. Beliau menghasilkan kartun menggunakan Photoshop dan Illustartor.
    Blogger Comment

0 ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi ziarah.