Penggunaan Brush

Hari ini saya rasa macam tak betul sikit kepala ni. Saya banyak mencuba brush dalam pelbagai cara. Hasilnya anda lihat di bawah. Hajat di hati nak buat wallpaper. Tetapi lain pula jadinya.

Ini adalah gambar dari internet yang saya ubah suai.



Kesemua gambar ini saya uploadkan ke Flickr dan Photobucket. Ia saya publishkan ke blog saya yang lain. Ini adalah Horror Series.



















Ini pula adalah abstrak imej perempuan yang terhasil daripada brush "Smoke". Saya gunakan brush ini , duplicate layer dan Flip Horizontal. Saya susun secara bertindih dan secara tidak sengaja terbentuk imej ini.











Akhirnya inilah Wallpaper yang dapat saya buat.











Inilah yang paling cantik dan simple.



Ha ha ha jumpa lagi.

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi ziarah.

Terbaru Lebih lama